Često postavljana pitanja

Da li imate i maloprodajnu poslovnicu ili samo web shop?
Imamo maloprodajnu poslovnicu gdje možete doći osobno i kupiti/naručiti željene artikle.

Koliko dugo se čeka na isporuku?
Uglanvom je isporuka isti ili idući radni dan ovisno kada zaprimimo uplatu. Ukoliko ste uplatili prije 12 sati isporuka je u 95% slučajeva isti dan.

Što ukoliko naručen proizvod nije dostupan?
Kontaktirat će Vas netko od djelatnika i ponuditi sličan artikl ili ponuditi povrat sredstava.

Što napraviti ukoliko je uređaj neispravan?
Uređaj možete poslati u ovlašteni servis ili ga možete donijeti nama pa ćemo ga mi proslijediti u ovlašteni servis od strane dobavljača. Mi ne servisiramo uređaje niti imamo bilo što sa popravcima unutar jamstvenog roka.

Da li mogu zamijeniti LCD ako ima mrtve pixele?
To ne ovisi o nama već o proizvođaču šta smatra pod neispravno. Ovisi o proizvođaču, modelu, rezoluciji, broju i poziciji, grupiranosti, boji.... Ukoliko smatrate da je LCD neispravan možete ga odnesti u ovlašteni servis. Pregled ispravnog uređaja se naplaćuje.

Da li slažete konfiguracije po želji kupca?
Da ali naplaćujemo sat vremena servisa ili više ukoliko se radi o posebnom slučaju. Uglavnom je to sat vremena servisa osim ukoliko se ne ugrađuje orginalni hladnjak procesora.

Da li ugrađujete komponente kupljene u Protis-u?
Da ali naplaćujemo vrijeme servisa, uglavnom pola sata.

Otkupljujete li stare komponente/računala ili ih uzimate pod račun?
Ne.

Ako kupim kod Vas računalo/lapotp da li mi možete instalirati windowse, office...?
Možemo ukoliko kupite orginalni software. Ilegalni software ne instaliramo. Za instalaciju naplaćujemo vrijeme servisa.

Zašto kada plaćam karticom (Maestro, Visa...) ne mogu dobiti popust za gotovinu, to je isto?
Ne može zato što nam banka uzima proviziju koja je često i nekoliko puta veća nego naša marža. Ukoliko dogovorite sa bankom da nam ne uzimaju proviziju dobit ćete popust za gotovinu i poklon bon za kupnju kod nas.

Primate li čekove?
Ne, banka nam ne garantira da čekovi imaju pokriće.

Mogu li platiti pouzećem?
Ne, robu isporučujemo isključivo nakon što zaprimimo uplatu.